Najnowsze Wpisy

Yo, fajnie ze jestescie Komentarze (0)
09. maja 2006 16:07:00
linkologia.pl spis.pl

Nazywam sie Aneta mam 14 sierpniow i chodze do PG5 w B-stoku. tyle na wstepie.
w zyciu codziennym nie chce  dokazywac jaka ojestem dzielna czy cos w tym rodzaju. oczywiscie, staram sie nadazac za moda ale to bardzo trudne zadanie. w gruncie rzeczy noszenie spodni typu ponizej bioder tez w koncu nie jest takie super. drazni mnie tzw pucowanie. nie chodzi mi o krytyke. ale wyobrazcie sobie- macie fajna kumpele. jest ok. jestescie w nowej szkole, inne towarzystwo i zwyczaje. wy nadal jestescie przyjaciolkami. az nadchodzi taki dzien ze do klasy dochodzi nowa dziewczyna. juz na samym poczatku widac ze to ktos "warty" szacunku. zakladajac oczywiscie ze jest wysoka ma piekna figure a na twarzy... 0.5 kg fluidu czy czarne, kolczyki 6 cm dlugosci i nie wiesz czy to maska czy prawdziwa twarz (twarz pomaranczowa-szyja blada) ona szybko znalazla sobie kolezanki- w tym moja przyjaciolke. heh i od tej chwili jestem sama... po kilku dniach widzisz swoja kolezanke ktora byla zawsze idealem dla ciebie stojaca z przystankiem z papierosem w reku... oczywiscie w towarzystwie nieodlacznych kolezaneczek...  To co teraz pisalam jest tylko przykladem, wiec jezeli ktos widzi jakies podobienstwo w swoim zyciu to czysty przypadek. no ale w koncu to nie jest temat zamkniety... Piszcie :)

mon_mothama : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

zaki1000 | madzia-1 | martitka-13 | kropla-nadziei | frappcia | Mailing